Home is where your heart is!

Big update.. Mycket har hänt, vi har vart utomlands, flyttat och planerar ännu mer resor nu under vintern.. Kanske trippa Asien? :) vilket som så har jag inte haft tid att blogga, jobbat ca 6 dagar i veckan , flytten där imellan och sedan ännu mer jobb.. När får man vila?

Nu på min "lediga" dag tänkte jag iaf sätta igång och packa upp lite kartonger, måla sängen och fixa i ordning lite matlådor :)

Nu har ni en liten hum om vad som hänt och vad som händer, allt för mig just nu, tjingeling :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra du :)

2012-08-24 @ 23:29:25
Postat av: A

Vackra du :-)

2012-08-24 @ 23:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!