are men just women with balls?

 
Efter en dag av jobb, städning och lussebulls bak kryper jag ner i soffan med en skål musli och en man som spelar lite gitarr för mig.. ♥

Pain

God morgon !
Bland det jobbigaste som finns måste väll ändå vara att vakna med huvudvärk ?! Det känns i hela kroppen direkt att sömnen var värdelös!

Jaja, tryckt i mig två Alvedon iallafall och ställt om larmet till klockan 8, hoppas innerligt att det går över innan jag ska göra mig klar för dagens jobb pass :)

Tjingeling


nouvelles belles créations scintillantes!

 
Godkväll go'vänner !
nu är jag hemma och nerkrupen i soffan med min fina sambo och mina nya fina naglar ( ;
Min bästaste vän therese ska ha stort tack och gud vad nöjd jag är !
 
med detta säger jag tack för mig och god natt :)

 
 
 
 

tu es pour moi le plus beau

 
god morgon.. inatt har ja sovit som en stock, otroligt skönt, dock vaknade jag av att jag frös och såg att termometern visade 26 minus grader ?!?! vad hände där?
 
nu väl uppe ur sängen ska jag hoppa i kläderna och göra mig klar, städa och laga lite mat innan jag beger mig ut för dagens måsten.. vilket består utav.. hämta paket på posten, fixa naglarna och åka och mysa med familjen i valbo !
 
ibland har man det allt för bra !! ( ;
 
 

....

 

Första advent.. Vilken dag.. För det första, fantastiskt väder, 15- grader och sol.. För det andra hade jag en kanondag på jobbet och för det tredje så har jag världens underbaraste pojkvän <3

 


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!