Finish line..

Go'morgon mina fina läsare :)
Här hemma ligger jag fortfarande nerbäddad i sängen, drar mig lite extra idag, bara för att jag kan! (;

Ska alldeles strax kliva upp, sätta igång med städningen och sedan ta mig förbi gymmet.. Får passa på dom dagarna jag inte jobbar för annars orkar jag inte, det är alldeles för påfrestande på kroppen...

Jo just ja, väggen i hallen börjar ta sig, Gud vad vi pillade med dom där ränderna för att få det bra, vilket lönade sig för nu är det faktiskt riktigt fint.. Nu ska det bara dekoreras och inredas (((;

Slänger upp lite före och efter bilder senare idag, kram på er :)


always be...

Jag och min Fina samboälskadepojkvänlover whatever , håller just på i detta nu att måla det sista lagret med färg på väggarna i hallen, sen är det bara pillret med linjerna som ska målas, det överlåter jag dock åt honom tills i morgon då jag jobbar 😘 hihi

Förövrigt så kom vi nästan nyss precis hem också, var ut och åt, drack vin och hade det trevligt med våran fina vän Johan , precis vad vi behövde...

Så, jag tackar för en trevlig kväll med mina <3 och greppar nu penseln och gör det sista innan läggdags, kram


The final...

😘


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!