Todays!



Todays hairextension!! 👌😘

Countdown


Go'kväll, har precis krupit ner i sängen men kan inte sova, är lite för exalterad och ivrig för att kunna slappna av..

Imorgon har jag mitt sista arbetspass innan jag kliver på en 2 veckors semester, och det är så mycket jag ska hinna göra, lägga till ännu mer bläck på kroppen ( både 1 och 2 kanske tillochmed 3 ggr ) , fixa en redig bränna, ständigt ha ett glas med mitt favorit vin i handen, åka till lexand på midsommar, hälsa på kära vänner, bada, grilla, börja rusta lite här hemma, och samla massa energi.. Eftersom jag skriver detta i ett lite halvtrött ögonblick så har jag nog glömt att nämna massa saker, men som ni kan se så är det endå lite jag ska göra och jag kan knappt bärga mig!! 7 arbetstimmar kvar att beta av, sen så ska jag banne mig må så bra jag bara kan.. 

Puss på er 😘

2 days left

 
 
 

goodnight

 
klockan är nu 01:45 och med det tackar jag för mig!

#2

 
125 slingor i färg #2!
 

black beauty

 

från kort till långt!

 

black beauty

 

beach hair

 

love hair!

 

comeback

 
Hej på er, nu gör jag åter igen en comeback och hoppas verkligen att jag stannar ett längre tag denna gång, tänker göra om den här bloggen till en hår och inspirationsblogg då jag verkligen kommit fram till att det är det jag älskar och vill hålla på med.. så jag kommer lägga upp bilder på mina hårförlängningar och färgningar, ge tips och be om råd, samt massa annat..
 
så, med detta inlägg inleder jag med en bild på min vackra vän som jag förlängde håret på, ca 130 slingor i färg #10.. :)
 
love / Angelica!
 

RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!