If she can make it here...

Gokväll :)

Ligger fortfarande nerbäddad här hemma.. Dock ännu mer bitter än innan!! För nu befinner sig nämligen hela min familj sig i Turkiet.. Gash, skulle gjort vad som helst för att få vara i 40 graders värme och soliga stränder just nu... Men nej, här är jag, hemma i gråa kalla Sverige med världens förkylning och pimplar te och nyponsoppa istället för goda drinkar i en bar någon helt annanstans...

Iochmed denna ångest fyllda kväll kom jag och min kära sambo överens om att åka utomlands igen mycket snart.. Förhoppningsvis Thailand och till min födelsedag i februari fick jag även en London resa så nånstans kommer vi iallafall.. Hoppas bara att tiden kommer gå fort för det här deprimerande vädret kommer jag inte orka med i år känner ja!

(bild på mammas naglar jag gjorde igår, hon ville prompt vara fin innan resan, så mitt sjuka arsel fick pallra sig upp och greja ) ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!