Sick

Go kväll, nu är jag äntligen hemma från jobbet, det var tufft idag, riktigt tufft... Med en hosta som skulle kunna väcka döda, feber och snorig näsa.. Så nu är jag där jag borde vara, nerbäddad i soffan med en kopp te och en väl laddad hög med bra filmer ... och givetvis en fantastisk pojkvän som tar hand om mig <3

Tänkte även ha ännu en flytt bloppis, massa skor, kläder och väskor som annars ska hyvas iväg :) men det blir nog i morgon det inlägget dyker upp för just nu är jag helt slut och borde sova :)

Kram så länge !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!