Sick

Hej på er :))
Imorse var det tungt att kliva upp, kroppen sa verkligen ifrån, men trots det åkte jag mot jobbet.. Gjorde mitt bästa i 5 timmar, sen fick jag äntligen gå hem.. Sagt och gjort så somnade jag på soffan bredvid kärleken direkt och vaknade nu, sjukare än tidigare!?! Vad f*n är detta?
Tur i oturen är väl iallafall att förkylningen kom nu och inte när vi åker mot Turkiet om 2 veckor :))

Nu tänkte jag ta mig ett bad för att sedan krypa ner i soffan igen.. :) kram

Btw, så saknar jag mitt långa svarta hår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!