Love is all

Here come the tears.. But like always, I let them go, Just let them go..

som ni märker kan jag inte sova.. jag förstår inte vad det är som gör att jag inte slappnar av?!?
jobbade 6 super stressiga timmar, cyklade ca 6 km, fixade naglarna, har gosat med Opi, plockade här hemma och kollat på 2 filmer.. så jag tycker att jag borde vara trött! iaf lite.. men nej.. så här sitter jag och lyssnar på lite nostalgisk musik och mår ganska så bra trots allt hehe !

tänkte åter igen bjuda på denna fantastiska låt.. till er som också har glömts bort av john blund..
Go'natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!