same same..

hej på er :)
förlåt för den dåliga uppdateringen nu dom här dagarna men internet har legat nere lite då och då så jag har verkligen inte orkat..
Idag har jag iallafall lunchat med min kära mamma, en super god pasta och kycklingröra med curry, tog oss vidare hem till mig efter det och har bara haft det super mysigt!
Nu har hon åkt hem så jag tänkte nu ta tag i städningen och fixa ordning en mysig stämning då min fina vän T kommer komma över för lite skräckfilms kväll med mig ( ;
ska bli super trevligt, så.. nu lär jag sätta igång! tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!