Smittohärd !!!



Ååh fy..
det är då det ena efter det andra, nu har jag åkt på världens förkylning, fruktansvärt ont i hals, huvud, kropp och med både feber och hosta på det.. ( min vanliga tur ) måste ha vart förrgårdagens massage som satte igång kroppen, det är ju ofta så!?

Men det är bara att bita ihop, laddat upp med flera påsar halstabletter, alvedon, c-vitamin och nässpray.. får hoppas den här pesten går över fort, har nämligen inte alls tid med detta, har väldigt mycket på jobbet samt alla förberedelser inför resan om 2 veckor.. så håll tummar och tår för mig nu att jag blir frisk fort!!

ja, det var väl allt för mig just nu, så nu kryper jag ner bredvid smittohärden ( sambon som smittat mig ) och ber om lite massage hehe.. det är ja trots allt värld efter en totalstädning av lägenheten idag, inte sant?!? ;)

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!