everything will be okay in the end. if it's not okay it's not the end..

 
 
hejsan allihopa, idag är min lediga dag och som det borde vara har jag bara tagit hand om mig själv.
färgat bort den förskräckliga utväxten, peelat och smort in hela kroppen så jag just nu är lika len som en bebisk stjärt, lagat till en god älg stek och läst nya tidningar och böcker.. livet på en pinne minst sagt ( ;
 
nu väntar ja bara på att min fina sambo ska komma hem från jobbet så vi kan sätta igång med julpyntet !!
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!