Burrito stadiet

 
Mitt förkylningstilltånd har med otroligt stora steg försämrats dom senaste 24 timmarna, jag har gått från stadiet där det är uthärdligt med snor, slem, lite rethosta och feber till att jag nu har blivit ett med min soffa..
Det har gått så långt att jag gått från att vara en helt vanlig slembobba med lite feber till att jag nu är i burrito stadiet.
 
 
Vilket innebär att jag är totalt inlindad i mitt stora dubbelduntäcke, omringad av kuddar, försöker i bland ändra ställning genom att gunga fram och tillbaka så jag hamnar i en annan position eller i allafall lyckas lätta på vad som känns som kommande liggsår.. Det var en kamp att försöka gräva mig ur burriton, greppa ipaden och bara skriva det här inlägget, eller så var det bara nikotinet som sinar ur min kropp tillsammans med mitt febersvett som slet mig i håret, drog upp mig ur soffan och riktigt skrek till mig att... ( FÖR GUDS SKULL ANGELICA, DU RÖKER MENTHOL, DET ÄR IPRINCIP SOM EN HALSTABLETT, DU MÅSTE RÖKA ANNARS DÖR DU! ) eller nått sånt? 
 
I vilket fall så är jag ju just nu i sittande ställning och tänker nog försöka lyssna till mitt skrikande inre och vanka ut På balkongen, göra det jag inte borde och samtidigt rasta mina liggsår.. 
 
May the force be with me in this, bye guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!