Du gör mig galen!

Att kärlek gör en knäpp är ett mycket diskuterat ämne, men att min kärlek är knäpp är ett faktum..
herregud vad den karln kan göra mig galen..
 
som tillexempel, han älskar att laga mat, och är verkligen duktig på det, MEN han är rädd för ugnen.. 
att jag i morse skulle duka fram frukosten i vardagsrummet och det låg avrivna tånaglar på bordet!?
att alla skåpluckor ALLTID är öppna och att han alltid efter att han dushat släpper handduken på golvet direkt där han står och låter den ligga kvar ( platsen kan variera i lägenhetens alla kvadrat centimetrar, och det spelar ingen roll vart, men handuken ligger där den ligger )
att handfatet alltid är fullt utav skägg, att jag får panik av att gå in på toaletten och se vad jag tror är en bajsknöp som ligger och guppar i toeletten igentligen är en fet jävla snus...
 
jag kan fortsätta men jag tror jag gjort min poäng väldigt tydlig..
han gör mig galen, men fy tusan vad jag älskar den karln, absolut den bästa människan jag vet i hela världen och jag skulle inte vilja byta bort någon utav dessa grejer han får mig att bli galen över för någonting annat i hela världen..
 
Dennis, Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!